Nog twee dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Illyyyy - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Illyyyy - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Blijf op de hoogte en volg Illyyyy

26 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Het is bijna zover, donderdag vliegen we eindelijk naar Paramaribo.
We vliegen als het goed is kwart over 11 vanaf schiphol voor ons zes en een half maand durend avontuur.
Bij deze alvast een waarbenjij.nu aangemaakt zodat jullie me een beetje kunnen volgen. Helaas heb ik geen internet in het appartement waarin ik zal gaan wonen dus dat wordt iedere keer een internetcafé of een wifispot opzoeken om verslagen te plaatsen.
De laatste twee dagen zijn bijna aangebroken en ik moet maar eens beginnen met mijn koffer in te pakken. Dit keer moet ik er maar eens de tijd voor nemen in plaats van alles wat ik tegenkom er maar in te gooien. Hierbij moet toch even nagedacht worden. De komende dagen ook nog maar de vrienden en familie zien die niet vrijdag op het feest aanwezig waren. Nogmaals bedankt iedereen voor het feest. Het wat zeer gezellig en blij dat ik jullie allemaal nog even gezien heb voordat ik weg ga. Zaterdag tot en met vandaag nog naar België geweest naar het WK skeeleren om Manon aan te moedigen met Silvana, Carmen en Marit. Dus drukke, leuke dagen gehad.
Als je iemand kent die geen facebook heeft maar wel mijn verslagen wil lezen, moet diegene zijn/haar emailadres maar even doorgeven en dan kan ik mijn verhalen via de mail sturen.
Nou dat was het eerst wel.
ik heb er zin in!



  • 26 Augustus 2013 - 20:49

    Joline:

    Spannend Ils. Alvast een hele goede reis. Ik ga je zeker volgen.
    Maar 6 en een half jaar is wel heel lang hoor! Doe maar gewoon 6 maanden ;)
    Heel veel succes en plezier!
    Xx Joline

  • 26 Augustus 2013 - 21:40

    Illyyyy :

    haha ja oepsss foutje! laat ik het wat minder lang maken haha.
    dankje jo!
    xxxx

  • 26 Augustus 2013 - 23:27

    Mama:

    Wat een ontspannen kind... ben je toch. Nu de meiden M/M/M/J/Y/A nog op bezoek en bij het vuur buiten.
    Nog geen kleding klaar gelegd, nog vele dingen te doen en nog veel mensen te ontmoeten.
    Morgen komen Opa en Oma vd Meulen en Opa Sake nog bij ons eten.
    Ben ik toch blij dat wij je donderdagmorgen uit kunnen zwaaien, alhoewel blij?
    Met enig zwaar gevoel in mijn buik, hart en hoofd.
    Maar geweldig dat je de kans pakt om in andere cultuur ervaring op te doen en vooral veel lol te hebben.
    xxx

  • 27 Augustus 2013 - 11:09

    Joke:

    Komt helemaal goed Ilse,heb er alle vertrouwen in.En straks een hele ervaring rijker.

    Paps en mams en broer en zus.....ook heel veel sterkte met het missen van jullie dochter en zus,maar het vliegt voorbij hoor,voor je het weet is ze weer thuis. En gelukkig is er Skype!!

    Liefs ons.

  • 28 Augustus 2013 - 21:29

    Roelf:

    Heel veel plezier! Geniet ervan en take care! We komen binnenkort wel even langs ;-)
    Groet aan Quintus ;-)
    Roelf, Aletta, Tom, Jasper en Julia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

*

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2014

Curacao en laatste week Suriname

06 Maart 2014

---

31 Januari 2014

De maand januari

04 Januari 2014

vakantie met Jantien & Anita

17 December 2013

$
Illyyyy

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 10028

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 19 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: